. . .

متن بازی مریم خونی

تالار ماوراء

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,125
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
🕷: شاید تا حالا تو بعضی از فیلم های ترسناک دیده باشین که جلوی آیینه یه چیزی میگن و بعدشم یه روح میاد و یه اتفاقای وحشتناکی می افته. از فیلم هایی که از این کلمه استفاده شده میتونیم "پارانورمال اکتیویتی 3" رو نام ببریم.

🕷: اما واقعا بلادی مری چیه یا کیه؟ بلادی مری یا همون مریم خونی [Bloody Mary] یه جور بازی بچه هاست! درست شنیدید یه بازی برای بچه ها [البته بعضی وقتا هم بزرگ ترها هستن].

🕷: روند بازی اینه که : «اول از همه میرید توی حمامی که آیینه داره و حتما حتما حتما باید چراغا رو خاموش کنید البته باید یه شمع یا چراغ قوه با خودتون ببرید. بعدشم سه بار یا بیشتر [بعضی از منابع گفتن سیزده بار هم میشه] میگید بلادی مری، این یه شوخی نیست و اگه میترسید انجامش ندهید!
بعد از گفتن بلادی مری باید ساکت باشد.

🕷:حالا چی میشه؟ بعد از این همه عملیات چی میشه؟ به اینجاش فکر کنید که تو خونه نشستید و یه دفعه در باز میشه ولی کسی پشت اون نیست و یه صداهایی میان اجسام تکون میخورن و اینطور چیزا. چه حسی بهتون دست میده؟ اون لحظه چی کار میکنید؟ ولی بعد از انجام دادن عملیات بالا در حمام تاریک شاید در حمام باز بشه و یه صداهایی بیاد با توجه به منابع روح شخصی که به بلادی مری معروفه میاد و چشمای گوینده رو از حدقه در میاره اگه این کارو هم نکرد یه بلایی سرتون میاره.

🕷: اما علت این موضوع : «زمانی که شما به آینه در محیطی تاریک یا نیمه تاریک نگاه می کنید ذهن خسته می شود و شروع به توهم ایجاد کردن و دیدن تصاویر وحشتناک در آینه می شود در واقع موجودی به نام مری همون توهمی که ما برای ذهن خود ایجاد می کنیم و شاخ برگ دادنش با ذهن ماست که تا چه حد می تونه این موجود ترسناک در آینه برایمون ظاهر کنه!
 
نام موضوع : بازی مریم خونی دسته : ماوراء

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین