فاطره
مدیریت ارشد
Thread Owner
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
منتقد
کپیست
گوینده
- نام هنری
- فاطره
- مقام خاص
- مبلغیار
- مدیر
- هنرجویان
- شناسه کاربر
- 5955
- تاریخ ثبتنام
- 2023-07-21
- آخرین بازدید
- نوشتهها
- 2,363
- راهحلها
- 63
- پسندها
- 5,189
- امتیازها
- 690
- محل سکونت
- سَرزَمینِ روءیا
- سکه
- 62,747
- نام هنری
- فاطره
- مقام خاص
- مبلغیار
- مدیر
- هنرجویان
خانمی ۲۵ساله هستم شوهرم به شدت عصبی، قهرمیکنه و بیشتراوقات من اشتی میکنم کلا اهل عشق وعلاقه نشون دادن به من نیست چه کنم؟
به نظر میرسد که شما در یک رابطهای هستید که نیاز به توجه و تلاش بیشتری دارد
1. ارتباط موثر: سعی کنید در زمانهای آرام و بدون تنش، احساسات و نیازهای خود را با شوهر خود در میان بگذارید. توضیح دهید که چقدر برای شما مهم است که در رابطهتان عشق و محبت وجود داشته باشد.
2. تنظیم انتظارات: ممکن است شوهر شما روشهای خاصی برای ابراز احساساتش داشته باشد. سعی کنید انتظارات خود را با واقعیت موجود تطبیق دهید و به او فرصت دهید تا به شیوه خودش نشان دهد که به شما اهمیت میدهد.
3. مدیریت تنش: در زمانهایی که بحث یا تنش پیش میآید، سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و از دامن زدن به بحثها پرهیز کنید. ممکن است با نشان دادن آرامش و صبوری، او نیز به تدریج یاد بگیرد که چگونه بهتر با احساساتش کنار بیاید.
4. وقت گذاشتن برای همدیگر: سعی کنید زمانهایی را برای فعالیتهای مشترک و خوشایند اختصاص دهید. این میتواند به تقویت رابطهتان کمک کند.
5. مشاوره: اگر احساس میکنید که مشکلات عمیقتر از آنچه فکر میکنید هستند، مشاوره زوجین میتواند گزینه خوبی باشد. یک مشاور میتواند به شما کمک کند تا الگوهای ارتباطی خود را شناسایی کرده و روشهای بهتری برای تعامل با یکدیگر پیدا کنید.