. . .

آموزش افزونه کاربردی یادداشت برای مرورگر گوگل کروم

تالار آموزش دیجیتال

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

افزونه یادداشت کروم

اکثر مواقع ممکن است در حین کار با کامپیوتر، به چیزی فکر می کنید و تصمیم می گیرید آنرا انجام دهید. اما با گذشت بازه زمانیکه باید کار به‌خصوص را انجام میدادید، متوجه این خواهید شد که آنرا بنابر هر دلیلی فراموش کرده اید. با این وجود یادداشت کردن کارها، از فراموش شدن آنها جلوگیری خواهد نمود. از این رو اگر از گوگل کروم استفاده می کنید، افزونه کاربردی Notepad می تواند در این زمینه کمک موثری به شما کند. در ادامه این گزارش شما را با نحوه استفاده و همچنین نصب این افزونه یادداشت کروم آشنا خواهیم ساخت. همراه ما باشید.


افزونه کروم


1. در قدم اول باید افزونه Notepad را که برای گوگل کروم فراهم شده است را نصب کنید. از این رو از طریق لینک ذیل که از Chrome Extesions می باشد، کلیک کرده و برنامه مذکور را مطابق مراحل ذیل، دانلود کنید.

افزونه یادداشت کروم

2. برای نصب این افزونه بر روی کروم، باید گزینه Add to Chrome را در سمت راست تصویر انتخاب کنید.

یادداشت کروم


3. اینک از قسمت بالا باید گزینه Add Extension را انتخاب و تایید کنید. با انتخاب این گزینه باید صبر کنید تا در طی چند ثانیه، این افزونه با فضای بسیار کم، در مرورگر شما نصب شود.

نصب افزونه کروم


4. هم اکنون افزونه Notepad بر روی مرورگر کروم شما نصب شده است. توجه داشته باشید که اگر با ایمیلی که در این مرورگر وارد کرده اید، در دستگاه های دیگر نیز وارد کرده اید و می خواهید اطلاعاتی که در این افزونه وارد می کنید را در سایر دستگاه ها نیز مشاهده کنید، باید گزینه Turn on sync را انتخاب کنید. در غیر اینصورت، نیازی به انتخاب این گزینه ندارید.

یادداشت در کروم


5. برای استفاده از این افزونه باید از قسمت بالا سمت راست مرورگر خود، همانند تصویر ذیل، بر روی آیکون Notepad کلیک کنید تا برای شما اجرا شود. با اجرا شدن این افزونه، می توانید خیلی ساده تمام یادداشت های خود را به سادگی و به‌صورت شخصی سازی شده، وارد کنید.

افزونه یادداشت کروم


در انتها، شما موفق به نصب افزونه یادداشت کروم شدید. توجه داشته باشید که با وارد کردن یادداشت خود، با بستن افزونه، به‌صورت خودکار ذخیره خواهد شد و نیازی به دکمه Save و امثالهم ندارید. همچنین اگر می خواهید یادداشت جدید را وارد کنید، باید از قسمت بالا سمت راست گزینه New Note را انتخاب نمایید.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
51

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین