. . .

خبر اشتباهات دیدار با ملوان را تکرار نمی‌کنیم/ جوانان را فراموش نکردم

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
4720931.jpg

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که در دیدار با ملوان نمایش ضعیفی داشتند، گفت: در دیدار با صنعت نفت که بازیکنان خوبی در اختیار دارد اشتباهات دیدار گذشته را تکرار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت دارای بازیکنان جوان و باتجربه است و بازی حساسی مقابل این تیم داریم؛ عبدالله ویسی فصل گذشته این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد که کار او کمتر از قهرمانی نبود.

وی ادامه داد: شاید آن شرایط فنی مدنظر خودم را نداشته باشیم اما در کل تیم آماده ای در اختیار داریم. هفته گذشته عملکرد ضعیفی مقابل ملوان داشتیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما در دیدار مقابل نفت تلاش خواهیم کرد تا هم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و هم دست پُر از زمین خارج شویم و فکر می کنم تماشاگران دیدار جذابی را شاهد خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با درگیری لفظی که با علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پیدا کرده است، بیان کرد: روز گذشته صحبت کوتاهی در این مورد انجام دادم و گفتم هرکسی باید جایگاه خود را بداند، اگر این بحث‌ها را دو نفر فنی انجام دهند، آدم زیاد ناراحت نمی‌شود. من ناراحتیم از این بابت بود که وقتی او این‌گونه حرف می‌زند احضار نمی‌شود و زمانی که من صحبتی را انجام می دهم فورا به کمیته انضباطی احضار می شوم. هرکسی باید در رابطه با وظایف خود صحبت کند و اینکه بخواهیم در مورد سرمربی یک تیم دیگر اظهار نظر کنیم کار غیرحرفه ای و غیر اخلاقی است.

گل محمدی در رابطه با غایبان پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت گفت: وحید امیری، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی را قطعا در ترکیب نخواهیم داشت. میلاد سرلک هم تازه به تمرینات گروهی اضافه شده و بعید است از ابتدا بازی کند، دو بازیکن جوان دیگر هم با مصدومیت مواجه هستند و نمی توانند ما را در مقابل صنعت نفت همراهی کنند.

وی در ارتباط با میزان آمادگی نبیل باهویی مهاجم سوئدی - مراکشی پرسپولیس گفت: نبیل وقتی به تمرینات تیم اضافه شد از لحاظ شرایط بدنی خیلی نسبت به دیگر بازیکنان اوضاع بدتری داشت، اکنون بهتر شده اما باز باید در جریان بازی قرار گیرد تا به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسد.
 

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #2
گل‌محمدی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس، بیان کرد: شرایط طوری است که به همه بازیکنان نیاز پیدا می‌کنیم. مسابقات فشرده هستند و قطعا همه بازیکنان جوان فرصت بازی کردن پیدا خواهند کرد ما روی همه بازیکنان حساب باز کرده‌ایم و اینطور نیست فراموش شوند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به صحبت های ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در پایان بازی با نساجی، گفت: صحبت های او را نخوانده ام اما مربی ممکن است تحت فشار باشد و در لحظه صحبت هایی را بیان کند که بعدا پشیمان شود. مورایس مربی باتجربه خارجی است و شخصیت بسیار خوبی دارد او شرایطی در سپاهان دارد که بدون هیچ دغدغه‌ای کارش را انجام می‌دهد و شرایط او مخالف شرایط ماست. تیم ما پس از کسب چند جام قهرمانی شرایطش به این شکل است. اگر مورایس جای ما بود شاید حرف‌هایی می‌زد که بدتر از الان بود.

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از عملکرد مربی بدنساز تیم با توجه به مصدومیت بازیکنان رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: در مورد مصدومیت باید بگویم مربی بدنساز ما سال گذشته نیز حضور داشت و مصدومیت‌ها ربطی به بدنسازی ندارد. پورعلی گنجی در بازی ملی آسیب دید و یاسین سلمانی هم با توجه به سفر های زیادی که انجام داده بود و پس از آن بازی های فشرده ای که داشت و همچنین کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه آزادی باعث شد تا دچار پارگی رباط صلیبی شود.

وی درباره جذب دروازه بان خارجی گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ایم و باید زمان بگذرد تا به جمع بندی برسیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی در رابطه با حل شدن مشکلات مالی در این تیم گفت: اتفاق جدیدی رخ نداده است، پس از جام هایی که به کمک هواداران توانستیم کسب کنیم، یک حس بی‌توجهی به مدیران دست داده است. من به عنوان سرمربی تیم باید واکنش نشان دهم و اجازه ندهم که بازیکنان وارد مصاحبه های جنجالی شوند تا تمرکز خود را از دست دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان باید چه کار می‌کردند که نکردند؟ در سخت‌ترین و بدترین شرایط سه جام گرفتند و دل هواداران را شاد کردند. آیا واقعاً نمی‌توانیم با یکسری مسائل پیش پا افتاده، امکانات اولیه، پاداش و ... برای بازیکنان ارزش قائل شویم؟ برخی از بازیکنان سال گذشته پیشنهادهای دو سه برابری داشتند و از آن گذشتند، به این امید که پاداش‌های‌شان را بگیرند و شرایط زندگی‌شان را بهتر کنند.

گل محمدی افزود: از همین جا به هواداران اعلام می کنم که شرایط امسال سخت تر از سال گذشته است و با همدلی و اتحاد بیشتر باید خیلی از مشکلات را حل کنیم. از مدیران باشگاه می‌خواهم شرایط حداقلی را برای تیم فراهم کنند، این خواسته زیادی نیست. امیدوارم با تمرکز خوبی مسابقات را ادامه دهیم. این تیم متعلق به میلیون‌ها هوادار است و زندگی‌شان بستگی به نتایج تیم دارد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در غزه گفت: جنگ باید هرچه سریعتر پایان یابد و اعتقاد دارم جنگ در هر جای دنیا با هر دین و آیینی خوب نیست. در این جنگ کودکان و افراد غیرنظامی شهید شده اند که بسیار دردآورد است و امیدوارم هرچه زودتر جنگ پایان یابد.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
87

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین