. . .

خبر استفاده از چند حساب واتساپ روی یک دستگاه ممکن شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

کاربران واتساپ سرانجام می‌توانند بدون نیاز به ترفندهای پیچیده و غیررسمی، از چندین اکانت در یک دستگاه استفاده کنند. پیش‌از‌این، برای استفاده از چند حساب واتساپ باید این برنامه را روی گوشی خود شبیه‌سازی می‌کردید.
نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۱۸٫۲۱ واتساپ بتا برای اندروید به کاربران اجازه می‌دهد تا از رابط‌ کاربری جدید آن استفاده کنند. این آپدیت دکمه‌ی Add account را دراختیار شما قرار می‌دهد و فقط برای برخی آزمایش‌کنندگان نسخه‌های بتا فعال شده است.
یکی دیگر از ویژگی‌های آینده‌ی واتساپ این است که چه کسی می‌تواند اعضای جدید را به انجمن‌ها (Communities) اضافه کند. این گزینه‌ی جدید را می‌توان در صفحه‌ی تنظیمات انجمن مشاهده کرد.
قابلیت ویرایش پیام های انجمن ها در واتساپ

قابلیت ویرایش پیام های انجمن ها در واتساپ

قابلیت ویرایش پیام های انجمن ها در واتساپ

همچنین، مدیران انجمن در واتساپ می‌توانند اطلاعیه‌های منتشر‌شده در چت‌ها را ویرایش کنند. گزینه‌ی ویرایش تا ۱۵ دقیقه پس‌ از ثبت اطلاعیه دردسترس خواهد بود. مدیران می‌توانند در چت‌های گروهی انتخاب کنند که اعضای جدید چقدر از مکالمات قبلی را پس‌ از پیوستن به گفت‌وگو ببینند. مدیران انجمن‌ها اکنون می‌توانند به کاربران خود اجازه دهند تا قبل از پیوستن به گفت‌وگو، پیام‌های ۲۴ ساعت اخیر را مشاهده کنند.

واتساپ از ورود فقط با شماره تلفن، به رویکرد چندگانه روی می‌آورد. این پیام‌رسان در حال اضافه‌کردن گزینه‌ای برای ورود با ایمیل است و بدین‌ترتیب، کدهای تأییدیه می‌تواند به آدرس پست الکترونیک کاربران ارسال شود. این ویژگی برای کاربرانی که در دریافت کدهای یک‌بار مصرف ازطریق پیامک مشکل دارند، واقعاً مفید به‌نظر می‌رسد. قابلیت مذکور درحال‌حاضر برای برخی آزمایش‌کنندگان بتا منتخب فعال شده است.
اگر از کیفیت نامناسب عکس‌های ارسالی در چت‌های واتساپ ناراضی هستید، این پیام‌رسان اکنون دکمه‌ی HD را بالای عکس‌های واجد‌شرایط نشان می‌دهد تا بتوان آن‌ها را با کیفیت بهتر ارسال کرد. هنگامی‌که وضوح عکسی بیشتر از ۱۲۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل باشد، دکمه‌ی HD برای ارسال با کیفیت اصلی روی آن نمایش داده می‌شود. همان‌طور‌که WABetainfo اشاره می‌کند، این قابلیت هم‌اکنون به‌طور عمومی برای همه‌ی کاربران دردسترس قرار دارد.
ارسال عکس با کیفیت اصلی در واتساپ

ارسال عکس با کیفیت اصلی در واتساپ

تاییدیه ایمیل در واتساپ

کاربران واتساپ اندروید می‌توانند به‌زودی از رابط کاربری جدید الهام‌گرفته از Material Design 3 لذت ببرند. این پوسته‌ی‌ جدید نماد حساب را در گوشه‌ی سمت‌ راست بالا به‌همراه دکمه‌های جست‌وجو، دوربین و تنظیمات نشان می‌دهد.
طراحی جدید تصویر نمایه می‌تواند نشان‌دهنده‌ی سازگاری با قابلیت استفاده هم‌زمان از چند اکانت در واتساپ باشد. پیش‌از‌این، در سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نیز شاهد طرح‌های مشابهی برای قابلیت ورود هم‌زمان به چند حساب کاربری بوده‌ایم.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین