. . .

معرفی استاندارد های حسابداری در کانادا دستورالعمل های جدید طرح استراتژیک

تالار حقوق بین الملل
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

هاویر

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
شناسه کاربر
185
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-02
آخرین بازدید
موضوعات
378
نوشته‌ها
1,696
راه‌حل‌ها
3
پسندها
12,430
امتیازها
639
سن
20
محل سکونت
باشگاه پنج صبحی ها

  • #1
این طرح استراتژی اهداف سیاست گسترده را که هیئت استانداردهای حسابداری (ACSB) در انجام دادن حکم تنظیم استاندارد برای مدت زمان 2011-2001 هدایت خواهد کرد، خلاصه می کند. درتابستان ، ACSB دستورالعمل های استراتژیک زیر را برای گزارش مالی در کانادا پذیرفته اند- ACSB استراتژی های جداگانه ای برای هر یک از دسته های اصلی نهادهای گزارش دنبال خواهد کرد- موسسات حسابرسی عمومی – موسسات حسابرسی دولتی و سازمان های خیریه. ACSB می داند که "یک اندازه ضرورتا متناسب همه نسبت" ممکن نیست نیازهای مختلف دسته های متفاوت گزارش نهادها درون یک استراتژی واحد را کنترل کرد. هر بخش شایسته یک استراتژی است که مشخصا نیازهای خاص کاربران اظهارنامه های مالی نهادها در آن بخش را مورد مخاطب قرار می دهد، حتی اگر نتایج برخی از استراتژی ها برای تمامی بخش ها همان یا مشابه باشد.

برای موسسات حسابرسی عمومی

ACSB تلاش های خود را مقدمتا برای شرکت در حرکت به سوی همگرایی جهانی استانداردهای حسابداری هدایت می کند. ACSB با افزایش جهانی شدن بازار های سرمایه و توسعه های اخیر دیگر، نتیجه گرفت که برای موسسات کانادایی حسابرسی عمومی پذیرش استانداردهای حسابداری با کیفیت بالا با نزدیک کردن GAAP کانادایی با استاندارهای گزارش مالی بین المللی (IFRS) در یک مدت زمان گذرا به موقع است. در پایان این مدت ، یک GAAP کانادایی مجزا و جداگانه برای بودن به عنوان مبنای گزارش مالی برای موسسات حسابرسی عمومی متوقف خواهد شد.
 

هاویر

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
شناسه کاربر
185
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-02
آخرین بازدید
موضوعات
378
نوشته‌ها
1,696
راه‌حل‌ها
3
پسندها
12,430
امتیازها
639
سن
20
محل سکونت
باشگاه پنج صبحی ها

  • #2
روش کلی ACSB برای دست یابی به همگرایی شامل موارد زیر خواهد بود:

- پذیرش استانداردهایی که به تازگی توسط هیئت استاندارد حسابداری بین المللی (ACSB) بوجود آمده که با استانداردهای صادر شده توسط هیئت استانداردهای حسابداری مالی us (ACSB) نزدیک شده است، همانطور که این استانداردهای جهانی جدید صادر شده اند:
- جایگزینی استاندارد های دیگر کانادایی با IFRS تایید شده که قبلا صادر شده اند ، براساس یک طرح اجرای همگرای جداگانه که درمشورت باسهامداران متاثربوجود آمده اند
- کار با IASB وfasb برای تضمین این که چشم انداز کانادایی در بررسی های آن ها مد نظر قرار گرفته می شود.
- کار برای ترویج همگرایی آتی استانداردهای IASB وfasb
در گرفتن یک نقش در توسعه ی استانداردهای جهانی ، ACSB ایجاد تصمیمات مالی در مورد موضوعاتی که بیشترین تاثیر را بر محتوای فنی و زمان بندی اجرای استانداردهای اعمال شده در کانادا دارند، متوقف خواهد شد.
هدف ACSB رسیدن به همگرایی GAAP کانادایی با IFRS در تاریخ نقطه ی تحول در پایان دوره ی گذرا می باشد. که انتظار می رود تقریبا 5 سال باشد .
ACSB معتقدات که با ارائه ی مدت تحویل و یک طرح تبدیل مشخص معقول ، هزینه ها و توزیع به سهامداران متاثر به حداقل خواهد رسید. هرچه سریعتر ACSB بوجود خواهد آمد ویک طرح اجرایی کامل برای تاثیرگذاری بر نقطه ی تحول منتشر می سازد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین