اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو از کدوم مدیر خوشت میاد؟ تگش کن.

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع ewli
  • تاریخ شروع تاریخ شروع

ewli

رمانیکی خلاق
Thread Owner
رمانیکی
شناسه کاربر
110
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-25
آخرین بازدید
نوشته‌ها
159
پسندها
528
امتیازها
163
محل سکونت
یِ جای آرروم..-^
سکه
0
+از کدوم مدیر خوشت میاد؟ تگش کن و اگر هم جمله ای داری میتونی بهش بگی *__*

_ @Nr_Gh هیچ حرفی ندارم فقط •-• 🧡
 
همتون عشقین
@Ewli Mz
ایشون یکمی بیشتر
 
همتون دوست‌داشتنی هستین، مرسی ک هستین😉
 
@S O-O M جذاب ترین مدیره دنیا :coolym:
@Dark دارک که همچنان هویتی مجهول نزد ما دارد...
@Silent boy کاوه/مهدی/مصطفی/سایلنت عزیز که هویتی بس مجهول تر از دارک نزد همگان دارد :|
@Telma_< تل تلِ عزیزم (لقبو حال کردی؟ 😎 اصن خلاق تر از من چه کسی😌)
@Mohammad Mz ادی مهربون
@ansel بیسکوییت فرسته اعظم🤓🥳
@araliya مامی بزرگ بیسکوییت فرسته اعظم:cunaooooo:
@hana81 و @Maedeh عزیز. با اینکه آشنایی زیادی نداریم ولی یه مهری نسبت بهتون تو دلم هست *-* شایدم دوتا مهر🤔😜
@mi hi آرمییییی *-*
@abish
@Reyhan.sR
@محمد مهدی
@♤PARISA♤
@AYSA_H
@Mary.cumber
@Nr_Gh
@DAYMOOND
@Ewli Mz
@shervin گل گلاب خودم (خوانده شود بزغاله🤪)
@رُمَیصآ.پَکس رمی خوشگلم خواهر بزرگه خاندان (روح خاندان شاد و یادش گرامی...💔)
@Lady Dracula با اینکه مدیر نیستی ولی خب دله دیگه چه میشه کرد😜🥰😗

(پ.ن: فک نکنم کسیو یادم رفته باشه ولی اگه یادم رفته بود ی ندا بدین تو پست جدا قربون صدقتون برم بترکه چشم حسود😆😜)
 
@

S O-O M@ بهترینی بهترین مدیر بامزه ترین شوخ ترین گاهی جدیم هستی اونم خیلی​

درکل عشقی تو
 
@محمد مهدی توهم خیلی باحالی خیلی گل بلبل خخخ :| مدیر جدی ای هم هستی ممکنه ترسناکم بشی
 
@Silent boy گاهی میری رو مخما ولی درکل پسر گلی هستی :| گل خاردار خخخ مدیر خوبیم فک کنم هستی تو کلا نصف بیشترت پازله یک ربعشو کشف کردم مونده بقیش
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا