. . .

معرفی اد و لورین وارن

تالار جن‌گیری‌های مشهور
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
نیمچه رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
32
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
«ادوارد وارن ماینی» (زاده ۷ سپتامبر ۱۹۲۶ – درگذشت ۲۳ اوت ۲۰۰۶) و «لورن ریتا وارن» (زاده ۳۱ ژانویه ۱۹۲۷ – درگذشت ۱۸ آوریل ۲۰۱۹)، یک زوج محقق و نویسنده آمریکایی در زمینه مسائل فراطبیعی بودند که ادعا می کردند با موارد برجسته و دلهره آور و جنایت ارتباط داشتند. ادوارد یک شیطان شناس و نویسنده خودآموخته و خودآگاه بود.[۱] لورن اظهار داشت که روشن بین و یک واسطه روحی است که میتوانست ارواح را ببیند.

این زوج بخاطر همکاری که باهم داشتند،شهرت خود را به (وارن)تغییر دادند تا بهتر شناخته شوند.این زوج تا جایی که مردم میشناسند زوجی بودند که به شدت به خدا و شیاطین باور داشتند و از روی انها کارهای خود را انجام می دادند.

محتویات​

تحقیقات برجسته​

آنابل

مطابق با وارن‌ها، در سال ۱۹۷۰، دو هم اتاقی ادعا کردند عروسک دزدیده شده‌شان که توسط روح دختری جوان که نامش آنابل هیگینز است، تسخیر شده‌است. این زوج این عروسک را تحویل گرفتند و به آن دو گفتند که توسط یک غیرمردمی تسخیر شده و آن را در موزه اسرارآمیز در خانه خود در محفظه ای مقدس که از کلیسای ترینتی گرفته شده نگهداری می‌کنند و فیلم‌هایی در ژانر ترسناک به ترتیب احضار ۱، احضار ۲، احضار ۳، آنابل ۱، آنابل ۲، آنابل به خانه می‌آید، در واقع بر اساس این داستان ساخته شده‌اند.

خانواده پرون​

در سال ۱۹۷۱، این زوج در هاریسویل (رود آیلند)، با «خانواده پرون» دیدار کردند که ادعا کردند در خانه‌ای زندگی می‌کنند که توسط جادوگری که در قرن نوزدهم در آنجا زندگی می‌کرده تسخیر شده‌است. پس از مطالعه و تحقیق، آن‌ها پی بردند که جادوگری به نام «بتشیبا شرمن» در آنجا نفرین شده‌است و به خاطر همین، هر کس که به آنجا می‌آمد کشته می‌شد.

بر اساس آن در سال ۲۰۱۳، فیلم احضار ساخته شد.

لورن وارن نیز در مستند تلویزیونی تک‌جلوه پدیدار شد اما در برنامه یواس‌ای تودی گزارشگر این برنامه به خاطر دلسوزی واقعیت داستان این مستند را پوشاند.[نیازمند منبع]در سال ۲۰۱۱، آندریا پرون کتابی را در این مورد با نام (خانه تاریکی،خانه روشنایی,جلد اول)بر اساس داستان واقعی نوشت.

امیتی ویل​

وارن‌ها احتمالاً بیشتر بخاطر درگیری در پرونده وحشت امیتی ویل در سال ۱۹۷۶ شناخته می‌شوند که در آن زوج، جورج و کتی لوتز ساکن نیویورک ادعا کردند که خانه آنها توسط یک حضور خشونت بار و شیطانی به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌است که سرانجام آنها را از خانه خود بیرون کشید. نویسندگان توطئه ترسناک امیتی ویل، استفان و روکسان کپلان، این پرونده را «کلاهبرداری» توصیف کردند. لورن وارن به خبرنگار روزنامه اکسپرس تایمز گفت که وحشت امیتی ویل فریب نیست. این داستان برای کتاب وحشت امیتی ویل (۱۹۷۷) بود و در فیلم‌های وحشت امیتی ویل و وحشت امیتی ویل ۲ با همین نام اقتباس شد و در عین حال به عنوان الهام بخش ترین سری فیلم‌های بعدی نیز عمل کرد. نسخه وقایع وارن‌ها تا حدودی اقتباس شده و در دنباله آغازین فیلم احضار ۲ به تصویر کشیده شده‌است. به گفته بنیامین رادفورد، این داستان «توسط شاهدان عینی، تحقیقات و شواهد پزشکی قانونی رد شد». در سال ۱۹۷۹ وکیل ویلیام وبر اظهار داشت که وی، جی آنسون و اشغالگران «داستان ترسناک» را بر بسیاری از بطری‌های شـ×ر×ا×ب «اختراع کرده‌اند».[۲]

آنفیلد پولترژئیست

در اواخر دهه ۱۹۷۰، وارن‌ها ادعا کردند که خانواده ای در حومه شهر لندن در شمال لندن در اثر فعالیت‌های چند قطبی تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. در حالی که تعدادی از ناظران مستقل این حادثه را به عنوان فریبکاری که توسط کودکان «دارای کمبود توجه» انجام می‌شد، رد کردند.

وارن‌ها معتقد بود که این مورد «تسخیر توسط شیطان» است. داستان الهام بخش فیلم احضار ۲ بود، هرچند منتقدین می‌گویند که وارن‌ها «به مراتب کمتر از آنچه در فیلم به تصویر کشیده شده» درگیر شده بود و در واقع تا به حال از صحنه دعوت نشده بود و از ورود به خانه امتناع می‌کرد.

خانه اسندکر​

در سال ۱۹۸۶، اد و لورن وارن وارد خانه اسندکر شدند، یک خانه که در تشییع جنازه اخیر اعلام کردند با شیاطین آلوده شدهاست. این پرونده در کتاب ۱۹۹۲ در یک مکان تاریک:داستان یک کارایی واقعی نشان داده شده‌است. سریال تلویزیونی تسخیرشده (فیلم ۱۹۹۹) نیز باعنوان همین داستان ساخته شد. جن‌زدگی در کنتیکت، فیلمی که بسیار با استناد به نسخه وقایع وارن‌ها و کارگردانی پیتر کورنول ساخته شده، در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. نویسنده ترسناک ری گارتون، که گزارشی راجع به تعقیب و گریز از خانواده اسندکر در ساتینگتون کانکتیکت نوشت، بعداً صحت حساب‌های موجود در کتاب خود را زیر سؤال برد و گفت: «خانواده درگیر که مشکلی جدی مانند اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند،نتوانستند داستان خود را مستقیم نگه دارند و من بسیار ناامید شدم؛ نوشتن کتاب غیرداستانی کار سختی است وقتی همه افراد داستان‌های مختلفی را برای شما بازگو می‌کند».

شیاطین​

در سال ۱۹۸۱، آرنی جانسون متهم قتل همخانه خود، آلن بونو بود. اد و لورن وارن قبل از این اتفاق با مکالمه برادر کوچکترش، فیانسیه جانسون فهمیدند که وی جن زده شده است.سپس در محاکمه، جانسون قصد داشت تا ادعا کند گناهکار یا شخص جن زده ای نبوده ولی ناموفق بود. در سال ۱۹۸۳، کتاب شیطان‌شناسی در کانتکتیکات توسط گرالد بریتل نوشته شد و در آن کتاب تقاضا شد که این سوژه شرح داده شود و در سال ۲۰۲۱ فیلم احضار۳ دربارهٔ این اتفاق ساخته شد.

پروژه‌های دیگر​

  • تسخیر خانواده اسمرل که در سال ۱۹۹۱ فیلمی با نام تسخیر شده برای آن ساخته شد.
  • قبرستان یا گورستان یونیون که در آن روح زنی سفیدپوش قبرستان را تسخیر می‌کرد، همه فکر می‌کردند این افسانه است اما اد ادعا کرد که روح را دیده و حتی از او فیلم گرفته‌است و فیلم دارد. اد در سال ۱۹۹۲ در این باره کتابی با نام گورستان نوشت.
  • گرگینه که در سال ۱۹۹۱ دربارهٔ آن کتابی نوشتند و در آن کتاب گفته شد که شیطان به شکل گرگینه ای شده‌است. وجود این گرگینه نیز در فیلم آنابل به خانه برمیگردد شناخته شده به عنوان «آدم اهریمنی» به‌طور مختصر بود.
  • محفظه آنابل که توسط آنها از کلیسای ترینیتی برداشته شده‌است.
  • عروسکی که اگر در کنار شما بخوابد می‌تواند باعث ایست قلبی و تنفس و حتی مرگ شما شود. (عروسک سایه)
  • قبرستان مری ویل که لورن در آنجا برخاستن ارواح مرده را توسط آنابل دید و حتی نزدیک بود آنها باعث مرگ شوهرش، اد شوند.
  • مرد قایقران که اگر باجش را نمی‌دادی، به جای چشم‌هایت سکه می‌گذاشت.
  • همچنین در موزه آنها نیز جعبه موسیقی خانواده پرون، سامورایی، ارگ/پیانویی که خود به خود نواخته می‌شود، میمون اسباب بازی، آینه احضار، کتاب سگ سیاه، بت شیطانی، تابوت خون‌آشام و آجری از رهبر بُرلی یافت می‌شود.
 
  • جذاب
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 2 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین