. . .

دانستنی اتفاقات عجیب و غریب در دنیا

تالار عجایب

Moon light<3

رفیق رمانیکی
نیمچه رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
32
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
گوسفندهای جزیره ی وایت

چند ماه پیش در جزیره وایت، پلیس شصت رأس گوسفند را در یکی از مراتع سرسبز این جزیره پیدا کرد. هیچ کسی متوجه نشد که سر و کله این گوسفندها ناگهان از کجا پیدا شد، نکته عجیب تر آنکه گوسفندها در روز بعد یکباره غیبشان زد.

پیدا شدن مجسمه «پوکمان گو» در پارک مرکزی نیواورلئان

ظاهر شدن مجسمه غول پیکر یکی از شخصیت های «پوکمان گو» در پارک مرکزی نیواورلئان آمریکا تعجب مردم را برانگیخت. این اتفاق زمانی رخ داد که موج بازی «پوکمان گو» تقریبا همه جا را درنوردیده بود. اهالی منطقه می گویند، نمی دانند چه کسی این مجسمه را در این پارک قرار داده است. آنها می گویند این مجسمه یکباره و تنها در یک شب ساخته شده است. نکته جالب این بود که مجسمه یک هفته بعد بار دیگر توسط افراد ناشناسی از پارک برداشته شد.

گلوله های برفی غول پیکر، سیبری

بی شک آب و هوای سیبری بسیار سرد است. اما هیچ کسی فکرش را هم نمی کرد که هزاران گلوله ی برفی غول پیکر در یکی از سواحل سیبری ظاهر شوند. در ماه نوامبر 2016 گلوله های برفی بزرگی در این منطقه دیده شدند که تا حدود 90 سانتیمتر عرض داشتند و به طول 18 کیلومتر در خط ساحلی کشیده شده بودند.

انبوه کرم ها در خطوط زرد جاده، دنیسون، تگزاس

پدیده ی عجیبی که ناگهان پس از وقوع سیل در پارک Eisenhower StateState ایالت دنیسون تگزاس رخ داد، به گونه ای که انبوهی از کرم های صورتی در وسط جاده و به شکل عجیبی به چشم می خوردند، آنها در میان خطوط زرد جاده و با فاصله از هم قرار گرفته بودند و تعجب همه را برانگیخته و باعث ترس و وحشت آنها شدند


پیانوی بزرگ بر روی رود منهتن

در روز 14 ماه می سال 2014 ، ساکنان نیویورک ادعا کردند که پیانوی بزرگ تولیدی شرکت Mason & Hamlin که در سواحل شرقی رود منهتن تا نیمه در آب فرو رفته است را دیده اند. این پیانو سنگین و گرانقیمت پس از آن به طور ناگهانی روی آب می آید و باعث ترس می شود. کارشناسان می گویند که پس از گذشت چند هفته اجزای پیانو بر اثر جریان آب از هم جدا شده و به همین دلیل سبک شده و ناگهان روی آب آمده است.

رستوران مینیاتوری موش ها، سوئد

در منطقه کوچکی در مالمو سوئد، افرادی که هویت ناشناسی دارند در قسمت پایین یک مرکز تجاری، رستوران هایی را برای موش ها افتتاح کرده اند. البته این گروه در گوشه و کنار این شهر مغازه های کوچکی برای موش ها ساخته اند. در این مغازه ها و رستوران ها مواد خوراکی محبوب موش ها مثل پنیر، فندق و پسته به چشم می خورد. گروهی که این رستوران ها را می سازند، سعی می کنند هویتشان مخفی بماند.

XurayYT9CkljZNSQRhOcFif7WRhup7S4lRSd9mpH.jpeg
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین