. . .

متن اتفاقات ترسناک ولی واقعی (پارت پایانی)

تالار روایات
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
120
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
سلام سلام :345:


اومدیم با پارت اول اتفاقات باورنکردنی و ترسناک ولی واقعی :625:


بریم شروع کنیم...

خونریزی دیوار

637535871265986207.jpg
وقتی مینی وینستون ۷۷ ساله در ۸ سپتامبر ۱۹۸۷ از حمام بیرون آمد، متوجه حوضچه‌ای از مایع قرمز روی زمین شد. او نگاهی نزدیک‌تر انداخت و فهمید این مایع خون است. وقتی به اطراف دستشویی نگاه کرد، دید خون از دیوار‌ها ریخته و از کف به راهروی مجاور می‌رود. او با ترس از اینکه اتفاقی برای شوهرش افتاده باشد، همسرش را صدا کرد. وقتی شوهرش در راهرو حاضر شد، هیچ نشانه‌ای از خونریزی وجود نداشت. مینی وحشت زده با پلیس تماس گرفت. ماموران خانه زوجین را گشتند، اما چیزی پیدا نکردند که بتواند آن مقدار خون را تولید کند. آن‌ها مقداری از خون را برای آزمایش بردند و بعد نتیجه گرفتند که این خون، از گروه خونی O و متعلق به یک انسان است. عجیب اینجا است که نه مینی و نه شوهرش این گروه خونی را نداشتند. تا به امروز علت خونریزی دیواره‌ها ناشناخته مانده است.
استخوانی در جوراب

637535871969385209.jpg
در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۸ فردی یک جفت جوراب از فروشگاه Primark در کولچستر خریداری کرد. وقتی به خانه رسید، جوراب‌ها را از بسته بندی آن‌ها بیرون آورد و استخوان انسانی را در داخل یکی از آن‌ها کشف کرد، خریدی بسیار معمولی بود که بسیار نگران کننده شد. این حادثه در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۹ به پلیس گزارش شد و افسران تحقیقات را آغاز کردند. تنها چیزی که آن‌ها توانستند ثابت کنند این بود که استخوان قبلا بخشی از انگشت انسان بود. پلیس نتوانست هیچ ارتباطی بین این موضوع با یک عمل مجرمانه پیدا کنند و معتقد بودند که این حادثه یک حقه است. با این حال، هیچ آزمایش DNA مشخصی روی استخوان انجام نشد و بنابراین هویت شخصی که به آن تعلق دارد، یک راز باقی مانده است.
زندگی واقعی پنی وایز
637535872557122505.jpg
یک شوخی نه چندان سرگرم کننده از اوایل دسامبر سال ۲۰۱۹ مردم را در اوکراین ترسانده است. شخصی که لباس پنی وایز را پوشیده بود تصمیم گرفت در پشت پل‌ها و در سطل‌های زباله پنهان شود و برای ترساندن مردم از معابری که عابران از آن عبور می‌کنند، بگذرد. دلقک همچنین وانمود کرد که در حالی که مردم در حال پرداخت هزینه هستند، در یک پمپ بنزین بر روی اتومبیل‌ها بنزین می‌ریزد. برخی از مراجعان چنان وحشت کردند که فرار کردند و وسایل نقلیه خود را جا گذاشتند.
فیلم‌های این شوخی‌ها در اختیار مجریان قانون محلی قرار گرفته است. یک پرونده جنایی علیه پنی وایز در دادگاه کیفری اوکراین باز شد. با این حال، پنی وایز هنوز هم در حال اذیت و آزار است. وی در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت که از آنجایی که شوخی‌های او کودکان و افراد مسن را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، او از کارش دست نخواهد کشید.
 
  • لایک
  • عجب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 2 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین