. . .

متن اتفاقات ترسناک ولی واقعی (پارت دو)

تالار روایات
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
127
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

سلام سلام :555:


خوبین آیا ؟ :860:


بریم شروع پارت دو اتفاقات ترسناک ولی واقعی :1106:

گیر افتاده در فضای بسته


637535868735889439.jpeg

در اوایل سال ۲۰۱۹، زنی در هواپیمایی که به سمت تورنتو می‌رفت خوابید. وقتی از خواب بیدار شد، هواپیما خالی و تاریک بود و تقریباً نیمه شب شده بود. خوشبختانه، او موفق شد در هواپیما را باز کند و توسط خدمه روی زمین نجات یافت.

در داستانی دیگر پس از تعطیلی محل کار، یک زن در شیان چین در اواخر ژانویه ۲۰۱۶ در یک آسانسور گرفتار شد و نمی‌توانست از آن بیرون بیاید. همکارانش یک ماه بعد بازگشتند و بقایای در حال تجزیه زن را در داخل آسانسور یافتند. دستانش در تلاش برای فرار از آسانسور تغییر شکل داده بود. گفته می‌شود قربانی از نظر ذهنی معلول بوده و تنها با نام خانوادگی او، شناخته می‌شد. خانواده او از ناپدید شدن او به پلیس خبر دادند، اما به جستجوی او در داخل یا خارج ساختمان اقدامی نکردند.

شبح زن و شوهر

637535869758965757.jpg

در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۹، سونگ روی-شیونگ ۶۰ ساله از خانه خود خارج شد و در کوه‌های پینگتونگ به پیاده روی پرداخت. او به خانه برنگشت و خانواده اش ۱۰ روز با اضطراب در جستجوی او بودند تا اینکه یک روستایی سونگ را به نزدیکترین کلانتری رساند. ظاهراً سونگ در حین پیاده روی از یک دیوار سنگی بالا رفته بود و در این هنگام عینکش را از دست داد و گم شد. او سپس غاری را پیدا کرد و چند روز در آن اقامت داشت، اما پس از مدتی فهمید اگر نتواند فرار کند در آنجا خواهد مرد.

سونگ هنگام مصاحبه در مورد مصیبت خود، ادعا کرد که یک زوج ارواح در بیرون غار با او ملاقات کرده و دو ساعت با او راه رفته اند. او معتقد بود که آن‌ها ارواح باستانی تایوانی‌های بومی هستند و همچنین ادعا کرد که آن‌ها به محض رسیدن به مسیر منتهی به پایین کوه بدون صدا از کنار او ناپدید شدند.

یک ادعای پر اختلاف

پس از آنکه مشخص شد پیش بینی‌ها و ارتباط هلن دانکن با ارواح دروغ بزرگی بوده، اکثر مردم او را به عنوان یک پیشگو جدی نمی‌گرفتند. در طول دهه ۲۰ او اخبار را سانسور و شایعاتی را منتشر می‌کرد. در نوامبر ۱۹۴۱، دانکن ادعا کرد که با روح ملوانی که در داخل HMS برهم بود تماس گرفته، این بدان معنا بود که او از قبل می‌دانست کشتی غرق شده است. آنچه مردم آن را یک ادعای عجیب خواندند داستانی واقعی بود.

او به راحتی با انتشار شایعاتی عجیب، پول‌های زیادی را برای راه اندازی تجارت خود به دست آورد. دانکن بر اساس قانون جادوگری توسط پلیس دستگیر و به ۹ ماه زندان محکوم شد.



خب خیلی خیلی ببخشید کوتاه بود..

اینم تموم شد..

با رعب و وحشت تنهاتون میذارم



84516687635feace9d5646b102300189.gif
 
  • لایک
  • جذاب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 2 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین