. . .

آموزش آموزش نحوه نصب استیکر (برچسب دیواری)

تالار دکوراسیون داخلی

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

آموزش نحوه نصب استیکر (برچسب دیواری)​

برچسبهای دیواری یکی از جدیدترین روشهای تزیین دیوار در جهان می باشند که به علت سهولت استفاده و سرعت نصب بالا...

برچسبهای دیواری یکی از جدیدترین روشهای تزیین دیوار در جهان می باشند که به علت سهولت استفاده و سرعت نصب بالا و نیز قیمت مناسب جایگزین روشهای متداول دکوراسیون داخلی شده اند. در این روش صرفاً طرح مورد نظر شما روی برچسبهای رنگی برش میخورد و این برچسبها مانند کاغذ دیواری دارای زمینه نیستند و همانند عکس برگردانی بزرگ روی دیوار یا سطوح دیگر چسبانده میشوند.این برچسبها قابل شستشو بوده و در صورت لزوم ، از روی دیوار برداشته میشود ما در این مطلب نحوه نصب استیکر (برچسب دیواری) را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

لوازم مورد نیازجهت نصب استیکر :
1- قیچی
2- کاردک پلاستیکی(به عنوان جایگزین می توانید از کارت تلفن استفاده نمائید)
3- دستمال

نحوه نصب استیکر :
1. ابتدا سطح مورد نظر را کاملاً تمیز کنید.

2. محل چسباندن استیکرها را مشخص نمایید.

3.استیکرهای پی وی سی را از قسمت شطرنجی پشت با کاردک داخل پکیج و یا یک کارت اعتباری آنقدر بکشید تا کاملاً حباب های بین سه لایه از بین برود و طرح کاملاً به سلفون شفاف روی کار بچسبد.

4.کاغذ شطرنجی را به آرامی از پشت طرح جدا نمایید.

5.سلفون شفاف همراه با طرح که پشت آن چسبیده را به آرامی روی سطح بچسبانید و با کاردک طرح را فیکس کنید تا اینبار طرح پشت سلفون روی سطح بچسبد.

6.سلفون شفاف را به آرامی با زاویه ی 180 نسبت به دیوار یا سطح از روی طرح بردارید.

7- برای طرح های ساده استیکر و همچنین جنس چرم یا جیر دیگر نیازی به سلفون روی کار برای انتقال طرح نیست. به سادگی و با توجه به الگوی داخل پکیج ارسال شده ابتدا محل مورد نظر برای چسباندن را مشخص نمایید.

8- لبه ی برچسب(پی وی سی یا جیر و یا چرم) مورد نظر را از کاغذ پشت آن با ناخن بلند کنید و در محل مشخص شده بچسبانید.
9- اگر اولین تکه را نسبت به الگوی داده شده درست بچسبانید بقیه تکه ها کاملا صحیح پشت هم چسبانده خواهند شد.
10- اگر رنگ دیوار یا سطح مورد نظر از سلامت خوبی برخوردار است میتوانید برای چسباندن استیکر های پی وی سی سطح زیری را با آب پاش خیس کنید و به راحتی استیکرتان را بچسبانید حتی اگر اشتباه هم چسبانده باشید ، با این ترفند چسباندن شما میتوانید قبل خشک شدن پشت کار، استیکر را براحتی و بدون آسیب بکنید و دوباره بچسبانید.
11- در انتهای مراحل چه در روش استفاده از سلفون نصب و چه در روش استفاده از آب (پس از خشک شدن کامل سطح زیرین) درصورتی که حبابی زیر استیکر مانده و با کشیدن کاردک از بین نمیرود روی آن را با سوزن سوراخ ریزی ایجاد کنید و مجدد روی طرح را با کاردک بکشید تا هوای زیرین تخلیه شود.
12- پس از اتمام کار در صورت کثیف شدن روی استیکر و یا باقی ماندن رزین چسب روی طرح، برای تمیز کردن کار با یک پنبه ی آغشته به استون روی طرح کاملاً پاک خواهد شد.

برای کندن استیکر از روی سطح از دو روش می توانید استفاده نمایید:
1- گوشه ی استیکر را با ناخن بلند کنید و کم کم کل کار را بکنید.
2- قبل از کندن روی کار را سشوار با گرمای پایین بگیرید که چسب زیرین نرم می شود و باید بلافاصله استیکر را بکنید چون در صورت مکث دوباره سرد و سخت شده و به حالت اول برمیگردد.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین