اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**
  1. ARA

    همگانی طنز نویسی | چرا انسان می خندد؟

    تا حالا دیده‌اید که کسی از فرط خندیدن اشکش دربیاید و به گریه بیفتد؟ یا کسی را دیده‌اید که از شدت گریه به خنده‌ای دیوانه‌وار رسیده باشد؟ تاکنون از خود پرسیده‌اید چرا انسان می‌خندد؟ انسان موجودی است که می‌خندد و می‌تواند بخنداند و این ویژگی تقریباً تاکنون میان هیچ‌یک از موجودات به این شکل پیدا...
عقب
بالا