رمانیک | نویسندگی آنلاین و انتشارات مجازی

دانلود فی البداهه گل عشق – محمدامین سیاهپوشان

نوع اثر
فی البداهه
نام اثر
گل عشق
ژانر
عاشقانه
سطح
برنزی
اثر اختصاصی
بله
نویسنده
محمدامین سیاهپوشان
کپیست
Niloofar-N
ویراستار
Mahdieh
منتقد
Laloush‌
طراح جلد
هستی همتی
منبع تایپ
انجمن رمانیک
تعداد صفحات
11
حجم اثر (مگابایت)
0.7

مقدمه:

زیباترین و خوش‌بوترین گل دنیا، گل عشقه! حالا این که به کی بدی و بخوای از کی بگیریش، به خودت نه به دلت بستگی داره. عشق رو تو انتخاب نمی کنی، دلت انتخاب می کنه!

برشی از اثر:

گل عشق زیباترین گل دنیاست که نمی‌دونی اون رو کی بهت میده، دست خودتم نیست که کی از دستش بگیری. یه جایی گل رز تبدار عشق رو به دستت میده که فکرش هم نمی‌کنی! یهویی چشمات رو باز می کنی، می‌بینی یه گل رز سرخ آتشین و تبدار دستته و یه آدمی که مثل همون گل بی‌نهایت دوستش داری!

***

گل عشقمان مثل گل حسن یوسف است که با وزش نسیم کوتاهی برگه‌های نازکش می‌شکند! گل عشقمان گلی زیباست و همچون خودت نازک دل و نازدار که باید بر پشت پنجره دل بگذاریش و هر روز همزمان با طلوع خورشید گرما بخش و زیبایی عشقمان اشعه‌های محبت بر رویش بپاشیم و با آبپاشی زیبا با آب‌های چشمه زلال و بهشتی دریاچه شیرین چشمانت، آبیاریش کنیم. گل عشقمان این‌گونه است همین‌قدر ناز و نازک دل که تشنه محبت است و محبت می‌طلبد، وگرنه قهر می‌کند و من نمی‌دانم چرا آن‌قدر این گل زیبا و نمونه مثل توست! گل عشقمان گلی لطیف به رنگ سرخ آتشین که نظیرش در هیچ جایی دنیا نیست و اگر میان هزاران شاخه گل قرارش بدهی، باز هم زیباترین است. گل عشقمان همچون تو که اگر میان هزاران زیبا رو و حوری تمثیل بهشتی باشی، از همه آنان زیباتری دلبر!

 

مطالعه آنلاین

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

دریافت فایل [711.42 KB]


پیوندهای بارگیری کتاب




پیوندهای بارگیری عمومی




نظر دادن

اون پشت توی انجمن رمانیک کلی آدم فعال دنبال اهداف نویسندگیشون در حال فعالیت هستن!
!تو هم میتونی به جمعشون ملحق شی و بهترین خودت رو بسازی!